.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب شایعه عدم تائید حکم شهردار گرگان

پس از انتشار خبری مبنی بر عدم تائید حکم شهردار گرگان در وزارت کشور، خبرگزاری فارس پیگیری را انجام داد که این خبر از سوی مسئولان شورای شهر گرگان تکذیب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ساعاتی پیش در پی انتشار خبری غیرموثق در برخی سایت‎ها و وبلاگ‎های محلی، شایعه‎ای منتشر شد مبنی بر اینکه وزارت کشور حکم حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان تائید نشده است و شورای شهر باید گزینه دیگری را برای تصدی کرسی شهرداری گرگان معرفی کند.

پس از انتشار این شایعه و در پیگیری خبرنگار فارس در گرگان، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان دقایقی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تا به این لحظه چنین موضوعی چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی به من اعلام نشده است.

ناصر گرزین اضافه کرد: در آخرین پیگیری‎های انجام گرفته تائید صلاحیت آقای صادقلو انجام شده بود و مراجع ذیصلاح صلاحی وی را برای قبول این مسئولیت تائید کردند و پرونده شهردار گرگان در مراحل نهایی تائید حکم و ابلاغ آن است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان نیز به خبرنگار فارس در گرگان گفت: تا به این لحظه چنین موضوعی به ما اعلام نشده است.

حسین ربیعی نیز ضمن تکرار صحبت‎های عنوان شده از طرف رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: هر موضوعی باید از طریق مراجع رسمی به رسانه‎ها اعلام شود و هر صحبتی که غیر رسمی و به صورت شنیده‎ها باشد به طور طبیعی غیرموجه است و نمی‎توان به آن استناد کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم که تائید حکم آقای صادقلو هرچه سریع‌تر صادر شود و شهرداری گرگان بتواند بهتر از همیشه به کار خود ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، شورای اسلامی شهر گرگان در دوره چهارم پس از آنکه طی مراسمی سوگندنامه خود را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی قرائت کردند بلافاصله نسبت به تعیین شهردار گرگان اقدام و تا تعیین وضعیت شهردار گرگان ابراهیم کریمی شهردار سابق را به عنوان سرپرست این مجموعه معرفی کردند.

در تاریخ 27 شهریور سال جاری حسین صادقلو به عنوان شهردار انتخابی شورای دوره چهارم برای طی مراحل قانونی و صدور حکم به وزارت کشور ارسال شد و تا به این لحظه حکم وی صادر نشده است.

لازم به ذکر است در این مدت مباحث زیادی در خصوص تائید و یا عدم تائید حکم وی در رسانه‎ها و در مجامع رسمی و غیر رسمی به گوش می‎رسید اما در روزهای گذشته سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان به طور رسمی تائید صلاحیت صادقلو را اعلام و تاکید کرد که حکم شهردار گرگان در صورت امضای وزیر کشور در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز روز گذشته در گفت‎و‎گو با فارس به این موضوع اشاره گرد و افزود: صدور حکم شهردار گرگان در مراحل پایانی است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.